Wat is Rotary?

Rotary is een serviceorganisatie waarvan de leden op verschillende manieren hun medemens steunen zonder onderscheid van ras, geloof of politieke overtuiging. Rotary is een wereldwijd netwerk van lokale clubs met één visie: Service Above Self.

In Gouda zijn twee Rotary Clubs

• Rotary Club Gouda (1927) – Bijeenkomsten tweewekelijks op dinsdagavond in de LichtFabriek.
  • Rotary Club Gouda Bloemendaal (1980) – Bijeenkomsten op woensdagavond in de LichtFabriek.

Rotarians zijn bereid hun (vak-)kennis ten dienste te stellen aan de gemeenschap en deel te nemen aan charitatieve en educatieve projecten. Lid zijn van een Rotary Club betekent, naast vriendschap onderling, dat je bereid bent iets van jezelf te geven. Dienstbaar te zijn aan de samenleving en dit in de praktijk ook zichtbaar maken.

Spreekt een service club als Rotary u aan en wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op dan vertellen wij u er meer over.

met vriendelijke groet,
Commissie Rotary Santa Run – Gouda