Informatie

Op 20 december 2023 om 19.30 gaat het in Gouda gebeuren. De enige echte Goudse Rotary Santa Run georganiseerd door de Rotaryclubs van Gouda.
Een prachtige tocht van bijna 3 kilometer door het centrum van Gouda ten behoeve van de volgende 2 goede doelen:
  • Een atelier waar in Gouda verblijvende vluchtelingen spulletjes kunnen repareren.
  • Een dagje uit voor eenzame ouderen, tijdens de Nationale Ouderendag in 2024.
Voor slechts  een kleine bijdrage loop je mee in een geweldig Kerstmannenpak. En iedereen die meeloopt krijgt ook nog een mooie herinneringsmedaille.
Het belooft een ongelooflijk leuke avond te worden. Natuurlijk willen we zo veel mogelijk geld ophalen en hebben we je ook nodig als sponsor.
Er zijn mooie sponsorpakketten samengesteld. Klik hier voor meer informatie op de website.