Goede Doelen

GOED BEZIG!

Iedereen moet mee kunnen doen. Daar willen we ons sterk voor maken. Vluchtelingen en vereenzaamde ouderen hebben soms een steuntje nodig. De Rotaryclubs in Gouda organiseren de Goudse Santa Run om voor zulke steuntjes geld op te halen.

Doelen 2023:
De Goudse Santa Run 2023 wil geld ophalen voor:

• Een atelier waar in Gouda verblijvende vluchtelingen spulletjes kunnen repareren. Denk aan apparaten en kleding. Een dergelijk atelier biedt vluchtelingen een zinvolle bezigheid, maar ook kunnen ze hun vakkennis inzetten.
  • Een dagje uit voor eenzame ouderen uit Gouda, tijdens de Nationale Ouderendag 2023.
    De Nationale Ouderendag is een jaarlijks terugkerend evenement op de eerste vrijdag van oktober. De dag maakt onderdeel uit van de Week tegen Eenzaamheid en heeft als thema ‘delen’. Op talloze plaatsen in het land worden voor ouderen speciale activiteiten georganiseerd. In Gouda organiseren de beide Goudse Rotaryclubs elke jaar een gezellig uitje voor ouderen. De Goudse Santa Run wil hieraan bijdragen.

In samenwerking georganiseerd door:

Stichting Community Service
Rotary Gouda-Bloemendaal