Punselie

Graaf Floris genootschap

Het Genootschap Graaf Floris V is al meer dan 40 jaar een no nonsense club met maar één doelstelling: ertoe bijdragen dat Gouda nog levendiger wordt voor Gouwenaren en bezoekers van buiten Gouda. Gouda kent enkele waardevolle tradities, die jaarlijks tienduizenden mensen naar het hart van Gouda trekken. Deze evenementen en nieuwe initiatieven kunnen rekenen op financiële steun van het Genootschap Graaf Floris V. Wij zijn een ‘no nonsens’ club. Er zijn normaliter geen verplichtingen. De leden treffen elkaar enkele keren per jaar, hoofdzakelijk tijdens speciaal voor de leden georganiseerde bijeenkomsten. Bij deze bijeenkomsten ligt de nadruk op het ‘onder elkaar zijn’ in een ontspannen sfeer.

Superfuif

Superfuif Music & Entertainment levert de middelen die nodig zijn om uw feesten te voorzien van de passende apparatuur en artiesten.

Superfuif Music & Entertainment staat voor:

• Eenvoudig en snel uw complete feest samenstellen via onze unieke online tool
  • Een uitgebreid netwerk van artiesten en DJ’s in de meest uiteenlopende genres
  • Een frisse blik op de huidige entertainmentindustrie
JB Filmproducties

Video- en fotograaf in hart in nieren en een echt ‘mensen mens’…dat ben ik, Jan van den Berg.
Met mijn bedrijf ‘JB filmproducties’ leg ik met zorg al uw dierbare herinneringen vast op film en foto.
Persoonlijke aandacht en betrokkenheid staan bij mij centraal.
Voor een perfect eindproduct werk ik uitsluitend met HDV camera’s van hoogwaardige kwaliteit.
De aflevering van de exclusieve film kent een luxe uitstraling waarin we verschillende keuze mogelijkheden bieden.

Fysio Life Balence

Bent u op zoek naar fysiotherapie in Zoetermeer? Dan bent u bij Fysio Life Balance aan het juiste adres! Bij Fysio Life Balance heeft u alle zorg en faciliteiten onder één dak.

Wij zijn een kleine praktijk voor fysiotherapie in Zoetermeer. Bij ons kan elke patiënt, jong of oud, de beste fysiotherapeutische zorg krijgen die voorhanden is. Ons doel is daarbij om onze patiënten op een snelle en doeltreffende wijze te herstellen en te begeleiden.

Rugklachten, kinderfysiotherapie of revalidatie? Wat uw klacht of hulpvraag ook is, bij ons kunt u terecht!